Nastudování IFS zákazníka
Digitální systém
pro řízení a kontrolu IFS
Na výrobce, dodavatele a zpracovatele potravinářských výrobků je z hlediska garance kvality a spolehlivosti kladen stále větší důraz. Dodavatelé certifikovaní v oblasti zajištění bezpečnosti potravin jsou často vyhledáváni obchodními řetězci i maloobchodníky a některé řetězce přímo certifikaci vyžadují.
Proto jsme ve spolupráci se společností působící v potravinářském průmyslu jako poradce v oblasti přípravy na certifikační audity Potravinářské poradenství s.r.o. vyvinuli níže uvedený on-line systém pro řízení IFS. Hlavním akcelerátorem pro tuto snahu bylo našim zákazníkům výrazně zjednodušit, zrychlit a částečně automatizovat procesy spojené s IFS tak, aby pro ně dodržování podmínek standardu a následné auditování bylo co nejsnazší.
Konec Wordu a Excelu
Jak to probíhá?
Návrh řešení digitální podoby
Implementace a zakázkové úpravy
Zaškolení personálu
Pilotní provoz
Co tím získáte?
Pravidelné + ad-hoc kontroly
Nápravná opatření a formuláře
Nastavitelné alerty se zohledněním organizační struktury
Archiv a trasabilita protokolů
Možnost napojení na výrobní systém (ERP) a fyzické periferie (váhy, počítadla, teploměry apod.)
Výhody

Multiplatfomně dostupná
real-time data

Zjednodušení a zrychlení auditů

Okamžité notifikace expirace kontrol, neshod a závad

Efektivnější využití kvalifikovaných zaměstnanců

Samostatný systém s možností napojení na ERP a fyzické periferie

Široká škála čidel, vč. IoT
PROČ VYUŽÍT NAŠE ŘEŠENÍ
- Získáte komplexní samostatný systém pro digitalizaci IFS, který funguje nezávisle na Vašem ERP
- Unikátní řešení na trhu
- Zrychlení a zefektivnění interních a externích auditů
- Transparentní a ucelené prokazování v rámci auditu
- Rychlá návratnost investice
- Možnost využití dotačních titulů
- Komplexní modulové řešení
- Zakázkový systém za nezakázkové ceny
- Rychlé přizpůsobení změnám v IFS
- Eliminace chybovosti automatizací a digitalizací administrativních procesů
- Digitalizujte komplexně
- Spolupráce s IT společností Pro Holding CZ, která se zabývá všeobecnou digitalizací firem
- Spolupráce s konzultační společností
Potravinářské poradenství s.r.o., jejíž činností je příprava podniků na certifikace IFS, BRC, FSS 22000 apod.

O SYSTÉMU
Pravidelné činnosti a kontroly
Systém disponuje výkonným nástrojem pro vytváření pravidelných činností. Pomocí šablon můžete rychle vytvářet nové činnosti, které je nutné pravidelně provádět a delegovat na konkrétní pracovníky. Kromě pravidelných činností lze vytvářet také jednorázové, které se spouští podle potřeby a nebo jako nápravná opatření. Pokud taková kontrola nebude včas provedena, nebo bude obsahovat nesoulad, může být nadřízený pracovník okamžitě informován. Jakékoliv dokončení pravidelné činnosti generuje protokol a ukládá do digitálního archivu.
Formuláře a nápravná opatření
V systému lze vytvářet i jednorázové formuláře, které nemají povahu checklistů, ale jen pasivního zápisu téměř čehokoliv. Lze tak vytvářet také nápravná opatření a provázat je s činnostmi, které nebyly dokončeny jako vyhovující. Formuláře je možné designovat a přiblížit se tak reálné podobě aktuálně používaných formulářů.
Napojení na ERP a periferie
Systém může fungovat izolovaně, ale také s napojením na výrobní software (ERP). Lze tak vyplňování záznamů o činnostech a kontrolách ještě více zrychlit a zejména eliminovat chyby. Je možné se například napojit na seznam pracovišť a pracovní příkazy, automaticky doplňovat informace o výrobku, šarži, normovanou hmotnost, toleranci apod.
Díky možnosti napojení fyzických periferií lze snadno automaticky načítat např. teplotu (také z vozidel), hmotnost výrobku, množství, rfid kód atd.
Digitální archiv protokolů, záznamů a trasabilita
Veškeré protokoly i formuláře jsou k dispozici v digitálním archivu. Lze je snadno a rychle vyhledat. Kromě jiného je možné filtrovat podle kódu výrobku, šarže nebo výrobní trasy a díky tomu rychle trasovat historii výrobku z hlediska IFS. Dokumenty lze přímo posílat do e-mailu kontrolním pracovníkům, odběratelům, nebo komukoliv jinému. Takovéto dokumenty je možné digitálně podepisovat a garantovat jejich obsah a identifikovat osobu, která dokument schválila/vytvořila.
Zjednodušení a zrychlení auditů