Česky

Každý zákazník má svůj příběh

Známe vaše problémyV naší praxi se setkáváme s příběhy klientů, které se velmi často opakují. Je to logické – každý, kdo chce obchodovat na internetu (ať už se jedná o přímou formu prodeje za pomocí e-shopu, nebo o webovou prezentaci), stojí před podobnou volbou. Jednou z možností je najít si programátora, který nám „za málo peněz splní každé přání“, tou druhou možností je svěřit svůj e-shop nebo web do rukou profesionálů, kteří nám „za hodně peněz splní jen některá naše přání“. My v Pro Holding CZ si myslíme, že ideální řešení leží někde uprostřed. Podívejte se na některé z příběhů našich klientů, třeba poznáte právě ten svůj…

„Když jsme s manželkou chystali spuštění našeho e-shopu, dcera nám doporučila svého spolužáka z ČVUT, který je prý velmi šikovný a stránky nám levně a kvalitně zpracuje. Bohužel se ukázalo, že talent toho chlapce spočívá spíše ve schopnosti věci protahovat a pořád se na něco vymlouvat. Uběhlo téměř pět měsíců a náš vysněný e-shop stále není v provozu, programátor po nás chce stále víc a víc peněz, takže původní výhodná cena za tu dobu vyšplhala téměř desetinásobně. Výsledek v nedohlednu…“

Co my na to?

Zbavte se „garážového“ programátora! I kdybyste se nakonec svého e-shopu dočkali, budete s největší pravděpodobností muset řešit problémy, které se ukážou až po jeho spuštění. Z praxe moc dobře víme, že jestliže jste měli s programátorem problémy už při samotné přípravě, budete je mít mnohem větší při řešení následných požadavků na nápravu chyb. Navíc, nikdo vám nezaručí, že v době, kdy se tyto chyby objeví, nebude váš programátor už dávno někde úplně jinde a s vypnutým mobilem. Vždy je lepší zvolit řešení, které je vyzkoušeno praxí, u kterého máte zaručenu konečnou cenu i záruční servis. Řešení dělaná „na koleni“ se prostě z principu nemohou vyplatit.

„Rozhodl jsem se rozšířit svůj byznys o e-shop a oslovil několik dodavatelů. Jejich nabídková cena se ale pohybovala v řádech statisíců. Za běžný e-shop se mi to zdá hodně…“

Co my na to?

Ta částka vysoká je i není. Záleží především na tom, co vám za ni může dodavatel nabídnout. My v Pro Holding CZ si zakládáme na příznivém poměru naší ceny a výkonu. Preferujeme totiž dlouhodobé partnerství s klientem. Samozřejmě bychom mohli nasadit vysokou cenu za realizaci e-shopu a dále se o klienta nestarat. My se ale naopak o klienta starat chceme. Pomůžeme vám nejen s tvorbou samotného e-shopu, který připravíme zcela na míru vašim požadavkům, ale také vám poradíme v oblasti jeho následné propagace. Bez dostatečné propagace totiž podle nás ztrácí obchodování na internetu smysl.

„Pořídili jsme si opravdu levný e-shop, šlo o takový ten samoinstalační balík. Přesto, že jsme si důkladně pročetli manuál, vše podle něj pracně nastavili, tak nakonec stejně spousta věcí nefungovala tak, jak bychom si představovali.“

Co my na to?

V Pro Holding CZ se vždy předtím, než klientovi nabídneme naše produkty a služby, bavíme o tom, co vlastně potřebují. Prodejci samoinstalačních balíků se s vámi o těchto věcech bavit nebudou a za ty peníze se jim ani nelze divit. Jde jim jen o to, prodat vám rychle svůj produkt a pak už pro ně přestáváte být klienty. Jen si spočítejte, kolik svého času „nalijete“ do studia manuálu, nastavování nejrůznějších funkcí a kolik peněz vám uteče za dobu, kdy váš e-shop ještě nefunguje, ale mohl by. Nakonec stejně zjistíte, že to vše byla jen zbytečná ztráta času a peněz a najdete si profesionálního partnera, který vám nebude nutit polovičatá řešení. My v Pro Holding CZ jsme takovým partnerem – jsme totiž nejen realizátoři, ale i velmi upřímní poradci. Nebudeme vám totiž říkat to, co chcete slyšet, ale jen to, co vám opravdu pomůže.