SEO

Co je SEO

SEO (Search Engine Optimization) neboli optimalizace pro vyhledávače je soubor úprav webových stránek a jejich internetového okolí, které má zajistit co možná nejvyšší umístění webu na cílená klíčová slova. Hledání v nejsilnějších internetových vyhledávačích v ČR Google a Seznam je jednou z nejvýznamnější vstupní bránou na Váš web nebo e-shop.

SEO je jedním z nejmocnějších nástrojů současného internetového marketingu. Výsledkem dobrého SEO je vyšší návštěvnost webových stránek, s níž jde ruku v ruce vyšší počet objednávek či nákupů, což znamená větší zisk. Jinými slovy, SEO plní ten samý účel jako reklamní kampaně, ale s mnohem lepším poměrem cena/výkon a s dlouhodobějším efektem.

SEO služby

Různí klienti preferují po vlastních zkušenostech různý způsob garancí, vedení a účtování SEO správy. Nabízíme 3 různé druhy účtování a garancí kvality služeb:

Paušální platba

SEO Paušální platba

  • Fixní měsíční náklady
  • Průběžné zhodnocení stránek
  • Možnost on-line sledování správy
  • Rezervovaný objem prací
  • Průběžné konzultace

 

Optimální program pro ty uživatele, kteří chtějí investovat do průběžného zlepšování umístění webových stránek s pevnými náklady na správu. V závislosti na náročnosti je měsíčně vyhrazen určitý počet hodin prací.

Každou jednotlivou stránku v rámci domény optimalizujeme na 1-2 klíčová slova. Cca po 2-3 měsících jsou viditelné výsledky.

Platba podle výkonu

SEO Platba podle výkonu

  • Měsíční náklady dle fulltextových návštěv
  • S rostoucími náklady rostoucí zisk
  • Možnost on-line sledování správy
  • Minimalizace rizik neúspěchu
  • Nízké náklady při spuštění

 

Ideální pro ty uživatele, kteří chtějí platit za SEO úměrně k jeho přínosu.
Cílem SEO je přivedení návštěvníku z fulltextového hledání a takto je také účtováno - podle počtu přivedených návštěvníků z fulltextu (nikoliv z placené reklamy, odkazů katalogů apod).
Tento program je určený jen pro rozsáhlejší weby, zpravidla E-shopy, které mají více než 1000 stránek.

Garance umístění

SEO Garance umístění

  • Smluvní garance kvality služeb
  • Platba v závislosti na vývoji umístění
  • Cena dle objemu hledání klíčového slova
  • Množstevní slevy pří více slovech
  • On-line dohled nad umístěním slov



Vhodné pro ty uživatele, kteří chtějí mít garanci kvality služeb. Zda jsou naše služby kvalitní, uvidí klient podle vývoje umístění jeho klíčových slov. Poskytneme zdarma přístup ke sledování kvality našich služeb pomocí systému SEO Analytics.

Garance umístění na hlavní straně lze poskytnout také, ale záleží hodně na požadovaných klíčových slovech, kvalitě Vašeho systému, ochotě investovat do kvalitních backlinků a obsahu obecně.

SEO změna

Proč SEO?

SEO přivede více „správných“ návštěv

SEO se postará nejen o větší počet návštěvníků, ale i o jejich vyšší kvalitu. Díky tomu Vás návštěvníci naleznou pomocí klíčových slov, která je zajímají.

Tím se prodlouží doba jejich návštěvy na vašich webových stránkách, čímž se zvyšuje šance, že jim některá z vašich služeb či produktů padne do oka.

SEO šetří výdaje za reklamu

Budou-li se díky SEO Vaše webové stránky zobrazovat ve výsledcích vyhledávání na předních místech, jaký smysl by mělo zviditelňovat se pomocí drahé a mnohdy neefektivní bannerové a PPC reklamy?

Kvalitně provedené SEO vám tedy ušetří i významnou část finančních prostředků vyhrazených na investice do reklamy.

SEO je rozumná investice

Nedílnou součástí SEO jsou i úpravy kódu a obsahu vašich stávajících webových stránek s cílem zlepšit jejich přístupnost pro vyhledávací roboty.

Na rozdíl od výdajů do klasické reklamy investujete tedy v případě SEO významnou část finančních prostředků do dlouhodobého zhodnocení vašeho webu.

 

Jak se dělá SEO?

 

A jak probíhá SEO v našem podání? Nedílnou součástí našich SEO služeb je nejprve analýza klíčových slov. Zjistíme, která slova jsou pro Vás optimální jak z pohledu vyhledávání tak s ohledem na cíle webu. Vybraná klíčová slova přiřadíme příslušným podstránkám. Pak následuje optimalizace webových stránek (On-page faktory) na vybraná klíčová slova.

Po dokončení této fáze je na řadě budování zpětných odkazů (Off-page faktory). Zpětnými odkazy mohou být např. zápisy v katalozích, výměnné odkazy, odkazy v PR článcích, ale i placené linky na zajímavých místech.

Pochopitelně denně sledujeme vývoj umístění Vašich klíčových slov a velmi rychle tak můžeme reagovat na případné změny chování vyhledávacích robotů nebo posílení pozic Vaší konkurence.