Česky

Internetová reklama - nástroje a služby

PPC

PPC neboli Pay Per Click znamená „platba za kliknutí“. Hlavní výhodou PPC kampaní je, že samotné umístění a zobrazování Vaší reklamy je zdarma. Platíte až ve chvíli, kdy některý návštěvník na Vaši reklamu klikne. Další plus spočívá v tom, že cenu, kterou za návštěvníka platíte, si stanovujete sami, čímž lze snadno regulovat výdaje na propagaci. Slabinou je nízká vizuální přitažlivost, protože PPC reklama je většinou textová.

 

Přednostní výpisy a garantované pozice

Přednostní výpis zaručí, že odkaz na Vaše webové stránky se zobrazí před ostatními neplacenými výsledky vyhledávání. Lze si předplatit přednostní umístění jak na klíčové slovo, tak zápis v příslušné kategorii katalogu. Přednostní výpisy nabízejí především velké portály a vyhledávače, což přináší hlavní výhodou v podobě vysoké návštěvnosti. Nevýhodou je omezení v rámci jednoho klíčového slova a jednoho portálu a vysoké finanční náklady.

Kontextová reklama

Jedna z forem PPC reklamy, kdy konkrétní klíčové slovo v textu internetových stránek funguje jako odkaz na webové stránky klienta. Kontextová reklama je finančně dostupná a transparentní z hlediska vynaložených nákladů.

 

Zpětné odkazy

Zpětné odkazy pomáhají zvýšit hodnocení webových stránek (Rank), čímž přispívají k lepší pozici ve výsledcích vyhledávání. Základním krokem je zápis do co možná největšího počtu internetových katalogů. Dalším krokem je budování relevantních zpětných odkazů z tematicky příbuzných webových stránek s dobrou návštěvností, které si v ideálním případě nekonkurují.

Bannery

Díky vizuální přitažlivosti je bannerová reklama vhodná zejména pro posílení povědomí o značce a zlepšení jejího vnímání mezi zákazníky. Nevýhodou je vyšší finanční náročnost a nižší účinnost oproti jiným druhům internetové reklamy. Bannery se navíc po určité době „okoukají“ a přestanou přitahovat pozornost, proto je nutno pravidelně vyhodnocovat jejich efektivitu a v případě poklesu banner aktualizovat.

 

SEO analýza a optimalizace

Aplikací SEO (optimalizace pro vyhledávače) lze výrazně zlepšit nalezení Vašich webových stránek, e-shopu či produktů prostřednictvím fulltextových internetových vyhledávačů. SEO zajistí, aby se ve výsledcích hledání vybraných klíčových slov Vaše odkazy zobrazovaly na předních místech, což značně zvyšuje návštěvnost a pravděpodobnost nákupu.

Doplňkové služby

  • PR články
  • Grafické HTML e-maily
  • Příspěvky do diskuzí
  • Marketingové analýzy
  • Finanční analýzy

Naším cílem je, aby reklamní kampaň zafungovala…

  • Nejprve zjistíme Vaše potřeby
  • Doporučíme Vám, jaké formy internetové reklamy je vhodné použít
  • Naplánujeme harmonogram reklamní kampaně
  • Postaráme se o kompletní realizaci
  • Probíhající kampaň budeme sledovat, hodnotit a průběžně upravovat
  • Po skončení kampaň vyhodnotíme