Realizované projekty
Více ukázek









Internetová reklama
Přínos reklamy v našem podání
- Zvýšení návštěvnosti Vašich stránek
- Lepší zacílení návštěvníků
- Noví zákazníci
- Budování povědomí o značce
- Optimalizace nákladů na reklamu
- Průběžné konzultace, analýzy výsledků
- Kreativní nápady
Proč reklamní kampaně?
Pořídili jste si webovou prezentaci, e-shop nebo dokonce webový portál a nyní potřebujete zvýšit jejich přínos? Prvním krokem, jak toho docílit, je zvýšit jejich návštěvnost. Více návštěvníků však samo o sobě vyšší tržby nezaručí. V tomto směru je nezbytné se zaměřit i na jejich kvalitu.
Internetová reklama v našem podání přitáhne více cílených návštěvníků, a povede tak k co nejlepší návratnosti nákladů vynaložených na reklamní kampaň (ROI).
Postup realizace reklamy

Definice
cílové skupiny, její potřeby a chování

Určení Vašich
cílů a rozpočtu

Určení vhodných
nástrojů reklamy

Kompletní realizace
(PPC, bannery, soutěže, FB, direct mail ..)

Sledování výsledků, ladění kampaně

Vyhodnocení kampaně
Časté problémy s online reklamou
- Chcete inzerovat na internetu, ale nevíte jak a čím začít a nemáte se s kým poradit
- Zvolíte nevhodný druh internetové reklamy
- Svou reklamní kampaň špatně zacílíte
- Reklama je pro Váš obor příliš finančně nákladná, návratnost investice je skoro nereálná
- Chybí Vám podklady pro vyhodnocení reklamy a jakákoliv zpětná vazba
- Inzerujete na nesprávném místě
- Reklama není dostatečně komplexní
- V rámci reklamy máte velká očekávání a kladete si nereálné cíle, což způsobuje Vaši dlouhodobou nespokojenost
- Chybí Vám čas, zkušenosti nebo potřebné informace
Online marketing - nabídka služeb
Remarketing
Umožňuje oslovení návštěvníků, kteří již navštívili Vaše internetové stránky a těmto návštěvníkům opakovaně zobrazit Vaši textovou nebo grafickou reklamu.
Marketing ve vyhledávačích (SEM)
Skládá se z optimalizace pro vyhledávače (SEO) a placených odkazů ve vyhledávačích, tzn. textových a grafických inzerátů, které se zobrazují vedle výsledků vyhledávání nebo v katalogu vyhledávačů (zejména AdWords a Sklik).
Uživatelská přístupnost
Ať už se jedná o design webu nebo eshopu, ne vždy se při jejich realizaci přemýšlelo o zaměření cílového zákazníka, jeho způsob myšlení a chování při hledání zboží či služby a navedení k objednávce nebo kontaktování. Pomůžeme se na webu / eshop podívat právě z tohoto pohledu a navrhnout vylepšení, která povedou ke zvýšení konverzí.
E-mailing
E-mail je velmi účinný způsob propagace a umožňuje udržovat kontakt se zákazníkem, připomínat se mu, udržovat s ním kontakt, nabízet mu své zboží nebo služby, případně ho informovat o zajímavých akcích a novinkách. Mezi hlavní nástroje e-mailingu patří reklamní e-mail a newsletter.
PPC (platbu za proklik)
Prostřednictvím internetové reklamy v PPC systémech Google AdWords a Sklik můžete efektivně získat relevantní návštěvnost vašich internetových stránek a zvýšit tak prodej vašich výrobků či služeb nebo posílit povědomí o vaší značce.
Bannerová reklama
Je vhodná zejména v případech potřeby graficky komunikovat vlastnostni a výhody produktu či služby nebo budování povědomí o značce. Navrhneme koncept stylu komunimakce bannerové kampaně a realizujeme bannery a jejich umístění.
Kvízy
Výhodou kvízů je schopnost komunikovat zajímavé vlastnosti výrobku či služby oproti konkurenci. Návštěvník je motivován cenou ve formě slevy nebo výrobku zdarma. Navrhneme komppletní kvíz, vč. otázek, nastylování kvízů podle potřeb, napojíme na Vaše systémy, vyhodnotíme.
Advergaming
Advergaming je velmi populární formou internetového marketingu, kde se zábavné hry distribuuje reklamní sdělení. Označení Advergaming vzniklo složením anglických slov „advertisement“ a „gaming“ a znamená „Reklama pomocí hraní“. Jedná se o nenásilnou formou zviditelnění zadavatele reklamy širší veřejnosti prostřednictvím jednoduchých počítačových her.
Věrnostní programy
Věrnostní programy představují účinný nástroj k udržení současných a přilákání nových zákazníků. Jejich prostřednictvím získávají klienti pocit privilegovanosti a výjimečnosti. Jedná se o velmi efektivní marketingový nástroj, který přináší překvapivě účinné výsledky.
Ostatní reklama na internetu
Mimo výše uvedených nástrojů nabízíme také další způsoby reklamy. Patří mezi ně reklama na sociálních sítích, jako Facebook, Google+ nebo Twitter, využití potenciálu chytrých telefonů pro propagaci, zbožové vyhledávače a další.

