Realizované projekty

Více ukázek
RZ Technic RZ Technic
Biolampa Biostimul Biolampa Biostimul
Spontexshop Cmíral
Bosch nářadí Diamec Bosch nářadí Diamec
NikeGolf NikeGolf
Geoportál Geoportál
Doktormoto Doktormoto
NUK shop NUK shop
Limitsport Limitsport
Kupuj prádlo Kupuj prádlo

Tvorba e-shopů na klíč

Šetřete čas a věnujte tvorbě e-shopu jen nezbytně nutnou dobu. Co lze nechte na nás. E-shop Vám dodáme na klíč - od kompletního nastavení až po samotné produkty - plně připraven k prodeji. Práce na novém e-shopu Vás bude tak minimálně zatěžovat a budete moci se soustředit na Vaši práci.

Kdo jsme

  • tvorba eshopů od roku 2005
  • kontinuální vývoj podle potřeb českého trhu
  • zastupitelnost všech členů realizačního týmu
  • zkušenosti s provozováním vlastních e-shopů
  • marketingová podpora pro naše klienty

Modulární E-shop

  • rozšiřování modulů eshopu podle potřeb
  • více než 40 modulů k dispozici
  • možnost rozšíření o zakázkové moduly
  • snadná správa obsahu - video ukázky
  • plně zakázkový design respektující Vaši cílovou skupinu zákazníků

Tvorba designu E-shopu

Ať už se jedná o design webu nebo eshopu, vždy se držíme základních pravidel pro kvalitní a funkční design. Během prvních vteřin musí návštěvníkovi být zřejmé: jaké je téma eshopu (je na shopu s produkty, které hledal), kudy se má vydat, aby našel co potřebuje a aby bez problémů nakoupil.

Img1

Hrubý nákres - wireframe

Img2

Grafický návrh

Img3

Korektury - úpravy

Img4

Finální dokončení

Desatero pro úspěšný E-shop

díky dlouholetým zkušenostem, stovkám realizovaných projektů a inzentivní komunikací s klienty, jsme vytvořili praktická pravidla, která pomáhají dodat klientům úspěšný shop:

1

Design

návštěvník by měl během několik vteřin zaregistrovat téma webu a rozhodnout se, kudy bude dál pokračovat.

2

Dohledatelnost

aby web sloužil svému účelu, musí být na internetu vidět. Webové stránky dodáváme se systémem plně podporující SEO (optimalizace pro vyhledávače). Volitelně pak plně optimalizujeme web.

3

Přehlednost

struktura informací a navigace napříč webem nesmí být matoucí a měla by mít stále stejnou logiku. Jinak se návštěvník může ztratit a web opustí.

4

Kvalitní obsah

pokud budou na stránkách nic neříkající informace, žádné zajímavé téma nebo návštěvníka nezaujmou, nepovede návštěva akci.

5

Vede k akci

souvisí s předchozími body. Jejich vhodná kombinace přiblíží návštěvníka k požadované akci (dotaz e-mailem, objednávka, telefonát apod.)

6

Motivace k opakované návštěvě

u témat, kde se předpokládá delší rozhodování o akci ze strany návštěvníka, je dobré se zamyslet nad motivací k opakované návštěvě. To bývá s ohledem na téma webu značně rozdílné a řeší se individuálně.

7

Živý obsah

aktualizace informací, novinky ze života firmy, nové produkty a služby - to vše evokuje zdravou a aktivní firmu.

8

Snadná údržba

webové stránky dodáváme spolu s redakčním systémem. Díky němu zvládnete úpravy obsahu sami. Ušetříte tak čas i peníze.

9

Aktuálnost

vyvarujte se zveřejněných zastaralých informací. Ať už to jsou kontakty, tak informace o produktech/službách atd. Pokud klient poptává nalezenou službu/produkt a pak zjistí, že již roky není v nabídce, nedělá to dobrý dojem.

10

Přínos

web musí VYDĚLÁVAT - to je logický cíl, který lze splnit právě vhodnou kombinací předešlých bodů.

Ja se dělá E-shop

Icon1

Sumarizace
zadání

Icon2

Tvorba
wireframe

Icon3

Tvorba
designu

Icon4

Připomínkování
+ ladění

Icon5

Schválení
designu

Icon6

Instalace eshopu
s designem

Icon7

Dodání zakázkových
modulu

Icon8

Testování
a předání

Icon9

Start marketingu
(volitelně)

Pomůžeme s rozjezdem E-shopu

Jsme si vědomi toho, že po úspěšném spuštění shopu je důležité se soustředit na vytěžení vynaložené investice. Více zde.

1

Marketing

Přivedeme cílovou skupiny návštěvníků - PPC, SEO, obchodní sdělení, bannery, direct mail, PR články, Facebook ...

2

Analýza návštěv

Zjistíme, ze kterých míst přichází kvalitní návštěvníci, kolik stojí a jestli vede k nákupu. Doporučíme, zda v určité inzerci pokračovat, posílit ji a nebo zrušit.

3

Analýza chování

Vysledujeme chování návštěv a ověříme, zda se plní předpokládané cíle.

4

Optimalizace přístupnosti

Navrhneme a provedeme zlepšení, vyplývající z analýzy chování návštěv - i malá změna např. v umístění tlačítka "mám zájem" může konverze výrazně zvýšit = optimalizace přístupnosti


Chci znát cenu E-shopu

Po vyplnění Vašich údajů Vás budeme kontaktovat, abychom zjistili podrobnější informace a mohli vytvořit konkrétní nabídku:

Jméno*
Telefon*
E-mail*

Přednosti E-shopu iMarket 4

Pi1

Univerzální komunikační rozhraní.
Umožňuje napojení na informační
systémy, účetní programy, Excel.

Pi2

Plná podpora správy metatagů, validní výstupy, vhodná struktura kodu podpora seo-analytics.cz

Pi3

Pružná cenotvorba - cenové skupiny
uživatelů i produktů, individuální slevy,
rychlé přeceňovaní produktů.

Pi4

CSV / XML exporty produktů,
objednávek, zákazniků.

Pi5

Pokročilý systém direct mailingu.
Filtrování skupin dle parametrů,
hromadný direct mail.

Pi6

Plná podpora exportů na porovnávače
zboží zbozi.cz, heureka.cz, Hyperzbozi.cz
a kompatibilních.

Pi7

Jednoduchá správa obsahu. Wysiwyg
editor, editace prodůktů přímo z frontendu
a mnohem více.

Pi8

Možnost správy produktů pomocí
Excelu. Snadné přeceňování, sklad, ladění názvu produktů apod.

Pi9

Napojení novinek na twitter.

Pi10

Propojení na Facebook.
Možnost Facebook e-shopu.

Pi11

Plná podpora Google analytics,
vč. e-commerce = pokročilé
marketingové analýzy.

Pi12

Pokročilé možnosti strukturování
kategorií zboží - tvorba nákupních
domů s oddělenými sekcemi

Pi13

Napojení článků na blogger. Publikujte na Bloggeru, články se automaticky propíší do E-shopu.

Pi14

Možnost využívání platební brány
GoPay. 12 platebních metod v jednom.